dimecres, 14 de desembre del 2011

Aventures amb el meu millor enemic

Jo he escollit el llibre ''AVENTURES AMB EL MEU MILLOR ENEMIC'', l'autor que l'ha fet és Max Dann i l'he escollit perquè la portada es veu molt interessant, i la veritat és que també el vaig escollir perquè té poques pàgines i em va agradar molt la portada. Us resumiré una mica la lectura.
Va d'un noi que s'escapa de casa i es vol anar a un altre lloc però perd el tren, passa dues hores tancat en un armari ple de mitjons que fan molta pudor.
Max Dann va néixer a Austràlia i ha viscut també a Grècia. Va començar a escriure de molt jove i ha treballat en coses tan diferents com són pintar samarretes i fer planxes de surf. Aventures amb el meu millor enemic és la primera novela i diu que el va escriure perquè els nens s'oblidessin una estona dels llibres de text i la televisió
Editorial: Cruïlla
Autor: Max Dann
Eduardo Zambrano                                                              

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada